Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje

Veelgestelde vragen

Bestellen



Bestellen bij www.vandeweijershop.nl is heel eenvoudig.
  1. Ga naar het gewenste artikel.
  2. Kies het aantal dat u wilt bestellen.
  3. Voeg eventueel de inbouwservice toe.
  4. Klik op toevoegen aan winkelmande.
  5. Na betaling is uw bestelling definitief.



  1. Klik op het winkelmandje rechtsboven.
  2. Klik op doorgaan met bestellen.
  3. Maak een account aan of log in met uw bestaande account.
  4. Vul uw persoonlijke gegevens in.
  5. Selecteer de gewenste betaalmethode.
  6. Betaal uw bestelling volgens de instructie op het scherm



Onze specialisten geven u graag advies voor de juiste keuze. U bent van harte welkom in één van onze winkels. Maar we zijn ook telefonisch en per e-mail bereikbaar. Bekijk hier onze contactmogelijkheden.


Betalen



Betalen met iDeal
U betaalt tijdens het bestelproces eenvoudig online via uw eigen bank en we nemen uw bestelling direct in behandeling. Makkelijk en snel.

In3 termijnen - 0% rente
Kies voor in3 en betaal in drie termijnen zonder extra rente of BKR registratie! Betaal het eerste termijn direct, het tweede termijn na 30 dagen en het derde termijn na 60 dagen. U kan in3 gebruiken bij bestellingen vanaf €50,- en tot €5.000,-. U betaalt per termijn hetzelfde bedrag.

Betalen met creditcard
Wij accepteren ook creditcards, of dat nou Mastercard, VISA of Maestro is. Net zo voordelig als iDeal, en net zo snel: uw bestelling wordt meteen verwerkt.

Betalen met PayPal
U kunt alleen met PayPal betalen indien u een PayPal account heeft. Heeft u een account bij PayPal? Dan kunt u daar tijdens het bestellen inloggen en zo de betaling afronden.

Overboeking
We nemen uw bestelling in behandeling zodra we uw betaling hebben ontvangen. Houd er wel rekening mee dat dit iets langer kan duren.

Pinnen bij afhalen
In onze winkel kunt u pinnen met uw bankpas. Ook voor kleine bedragen is dat gratis. Contant betalen is ook mogelijk.

Cadeaubon
Heeft u een Van de Weijer cadeaubon ontvangen, dan kunt u deze in de winkel inwisselen.


Indien u na betaling geen bevestigingsmail van ons hebt ontvangen, dan is de betaling waarschijnlijk mislukt. U kunt dit nakijken in uw eigen internetbetaalomgeving. Bij twijfel kunt u natuurlijk ook contact opnemen met onze afdeling klantenservice.


U heeft een product aangeschaft waarop een cashback-actie van toepassing is. Een cashback-actie houdt in dat u een gedeelte van het aankoopbedrag terugkrijgt, en deze actie wordt altijd door de fabrikant afgehandeld, niet door Van de Weijer.

Op de actiepagina vindt u gedurende de actieperiode de voorwaarden en een link naar het actieformulier of de website van de fabrikant. Hier zijn alle stappen nauwkeurig beschreven die u moet volgen om de cashback te ontvangen. Het bedrag van de cashback wordt altijd na uw aankoop uitgekeerd en wordt niet vooraf in mindering gebracht op het aankoopbedrag. U kunt geen rechter ontlenen aan onze actiepagina.



Verzending en bezorging



Onze bezorgdienst doet bijna alles!
Uw bestelde (vrijstaande) apparatuur wordt op de door u aangewezen plek door onze eigen bezorgers geleverd, uitgepakt, aangesloten en opgeleverd met een heldere gebruiksinstructie. Uw oude witgoed apparatuur wordt door ons, indien gewenst, mee retour genomen inclusief verpakkingsmateriaal. Op deze manier wordt dit verantwoord gerecycled. O ja,.. wij gaan ook trapje op / trapje af!

De apparatuur wordt zo snel mogelijk bezorgd op een zelf uitgekozen moment.
De gekozen apparatuur wordt zo snel mogelijk bezorgd op een tijdstip dat voor u het beste uitkomt. Bij Witgoedspecialist Van de Weijer heeft u namelijk de vrijheid om zelf het gewenste bezorgmoment te kiezen. U plant samen met onze medewerkers een afspraak in, na het inplannen ontvangt u een bevestiging hiervan via de e-mail.

Heeft u extra wensen?
Ook het installeren van uw nieuwe witgoedapparatuur, het aanbrengen van een trekschakelaar, of het loskoppelen van oude apparatuur is geen enkel probleem. Omdat elke situatie uniek is, stemt onze specialist graag samen met u af welke werkzaamheden het beste aansluiten bij uw behoeften. Voor het plaatsen en installeren van vrijstaande apparatuur onder €499,- rekenen wij een bedrag van €29,95. In andere gevallen wordt het product bezorgd via een gratis drempellevering. Klein huishoudelijke apparatuur valt niet onder deze regeling. Hierbij geldt gratis verzending bij besteding van €45,- of meer.


Keuken inbouwapparatuur is maatwerk. Uiteraard verzorgen wij de gehele installatie van A tot Z; snel, op maat en afgestemd op uw specifieke situatie. Ook leidingen verleggen is geen probleem. Informeer vooraf naar de mogelijkheden. Indien nodig komen wij ook bij u thuis voor een vrijblijvende offerte op maat.

Ook verzorgen wij de installatie van inbouwapparatuur buiten onze serviceregio op aanvraag. Neem hiervoor contact met ons op en vraag naar de voorwaarden.


Wij komen o.a. in: Best, Boskant, Eindhoven, Geldrop, Helmond, Heeze, Leende, Mierlo, Nuenen, Son en Breugel, St Oedenrode, Nijnsel, Olland, Riethoven/Walik, Schijndel, Veldhoven, Valkenswaard, Waalre, Westerhoven, en gedeeltelijk België.


Indien uw bestelling buiten ons verzorgingsgebied valt, wordt deze overgedragen aan een extern vervoersbedrijf, extra@home van PostNL, dat gespecialiseerd is in het correct afleveren van witgoedapparatuur. Gelieve er rekening mee te houden dat deze service altijd de vorm heeft van "drempelservice," wat betekent dat het product achter de drempel van uw voordeur wordt geplaatst. Inbouw buiten ons verzorgingsgebied is op aanvraag. Neem hiervoor contact met ons op en vraag naar de voorwaarden.
  • Kosten voor deze service zijn altijd gratis.
  • Externe vervoerder neemt contact met u op voor een passende afleverdatum. Hierbij ontvangt u een Track&Trace code.
  • Indien gewenst nemen zij uw oude apparatuur en verpakkingsmaterialen mee retour en voeren zij deze milieuvriendelijk af.
  • Wanneer u op werkdagen vóór 12.00 uur bestelt en op voorraad is bij Van de Weijer, wordt uw bestelling op dezelfde werkdag verzonden! Dit houdt in dat de levering in principe de volgende dag plaatsvindt.
  • Verzending naar België op aanvraag.


Vrijstaande apparatuur – Fullservice bezorging buiten ons verzorgingsgebied
U heeft tevens de mogelijkheid om te kiezen voor een fullservice bezorging buiten ons verzorgingsgebied. Deze service omvat de levering van goederen op een aangewezen plaats, tot en met de derde etage. Voor etages daarboven dient echter wel een werkende lift aanwezig te zijn. De bezorgservice omvat het uitpakken van de goederen en het uitvoeren van een controle op eventuele schade. Bovendien worden de goederen aangesloten op een bestaande aansluiting.
  • Kosten voor deze service bedragen € 29,95.-
  • De externe vervoerder neemt contact met u op voor een passende afleverdatum.
  • Indien gewenst nemen zij de oude apparatuur en verpakkingsmaterialen mee terug en voeren zij deze milieuvriendelijk af.
  • Wanneer u op werkdagen vóór 12.00 uur bestelt en op voorraad is bij Van de Weijer, wordt uw bestelling op dezelfde werkdag verzonden! Dit houdt in dat de levering in principe de volgende dag plaatsvindt.


Uitgesloten van fullservice
  • Het aansluiten op een trekschakelaar.
  • Takelen van goederen en/of gebruik van een verhuislift.
  • Leidingen aanpassen en/of verplaatsen.
  • Aansluiten van een elektrische kookplaat en/of fornuis.
  • Aansluiten van een gaskookplaat of gasfornuis.
  • Het onder- of inbouwen van inbouwapparatuur.
  • Monteren van een tussenstuk
  • Het aansluiten van een Amerikaanse koelkast


Heeft u nog vragen over onze (externe) bezorgservice? Neem dan contact met ons op.


Het is mogelijk om bestelde inbouwapparatuur te laten inbouwen door onze vakinstallateurs binnen onze serviceregio. Ook verzorgen wij de installatie van inbouwapparatuur buiten onze serviceregio op aanvraag. Neem hiervoor contact met ons op en vraag naar de voorwaarden.

Kookplaat/fornuis (Gas/Inductie/Keramisch)
Het is alleen mogelijk om te vervangen/aan te sluiten op reeds bestaande gas-, elektra- en/of wateraansluitpunten. De monteur zal geen nieuwe punten creëren of bestaande punten verleggen of uitbreiden. Let er dan bijvoorbeeld bij elektrische kookplaten en fornuizen ook op of de aansluiting 1, 2 of 3 fasen betreft.

Kookplaten worden geleverd zonder aansluiting, deze dient u zelf bij te bestellen. Indien u nog een bestaande gasslang hebt, mag deze niet ouder zijn dan 24 maanden.

Vaatwasser/Koelkast/Vrieskast/Combi- oven/magnetron/stoomoven
Hierbij wordt het keukenpaneel van het oude apparaat gehaald en op het nieuwe apparaat gemonteerd. Indien noodzakelijk wordt de draairichting van de deur ter plaatse aangepast.

Om rekening mee te houden
  • Apparaten worden niet via de vlizotrap geleverd.
  • De doorgang moet ruim genoeg zijn om het apparaat op een veilige manier binnen op zijn plaats te krijgen.
  • De monteur kan niet de keuken aanpassen.
  • De plinten van de keuken dienen zelf verwijderd te worden.
  • Kookplaten dienen niet gekit te zijn, mocht dit wel het geval zijn, dient u deze zelf te verwijderen.
  • Amerikaanse koelkasten en brede fornuizen worden niet over de trap naar boven gebracht.
  • Op de Waddeneilanden vindt geen witgoed- of inbouwservice plaats.
  • Fornuizen breder dan 90 centimeter worden alleen op de begane grond geleverd en aangesloten.
  • Uitgesloten: Takelen van goederen en/of gebruik van een verhuislift.
  • Uitgesloten: Leidingen (water, elektra, gas) aanpassen en/of verplaatsen.
  • Uitgesloten: Inbouwen/ophangen/aansluiten van afzuigkappen.


Mocht u nog vragen hebben over onze inbouwservice, of heeft u hulp nodig bij het vinden van de juiste inbouwmaten? Neem dan contact met ons op.


Klein huishoudelijk en Accessoires in Nederland en België leveren wij via de pakketdienst van PostNL. Gratis verzendkosten per order bij besteding van € 45,- of meer, anders bedragen de verzendkosten voor Nederland en België €6,95. Mocht u niet thuis zijn dan wordt er een nieuwe afspraak ingepland.

Bestellen



Indien u niet volledig tevreden bent met uw aankoop, heeft u de mogelijkheid dit binnen 14 dagen na ontvangst van het product te melden. Na deze melding heeft u nog eens 14 dagen de tijd om het product kosteloos retour te sturen. Wij vragen wel vriendelijk om het product in de originele staat en verpakking terug te sturen, indien redelijkerwijs mogelijk. U kunt het product dus gerust bekijken zoals u dat in een fysieke winkel zou doen. Een voorbeeld hiervan is het uitpakken van een waterkoker en deze van alle kanten bekijken, maar zonder daadwerkelijk water te koken.


Als u een artikel wilt ruilen,verzoeken wij u eerst contact met ons op te nemen via info@vandeweijershop.nl of via 040-2802390.

Wilt u een artikel retourneren ? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen en krijgt u zo snel mogelijk uw geld of een correct functionerend product terug.

  1. Download hier het retourformulier. U kunt ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

  2. U kunt uw product(en) ook direct in één van onze vestigingen retourneren of ruilen klik hiervoor een vestiging bij u in de buurt.

  3. Per post ontvangen en u wilt deze retourneren? Dan kunt u uw product(en) aanmelden via dit retourportaal. U ontvangt een RMA-nummer samen met een verzendlabel per email die u op de doos dient te plakken. Deze kunt u dan gratis aanbieden (bij een ruiling) bij een Post.NL service punt bij u in de buurt.


Wanneer u besluit om uw bestelling op eigen initiatief te retourneren, dan zijn de kosten voor de retourzending voor eigen rekening. Bij ruiling neemt Van de Weijer de retourkosten voor haar rekening.


Het product mag niet dusdanig beschadigd zijn dat de werking van het apparaat verminderd is. Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijgt u van ons een deelvergoeding. Wij hanteren een richtlijn van 70% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Als de bezorgers de originele verpakking al hebben meegenomen bij de bezorging (bijvoorbeeld bij wasmachines en vaatwasser), dan is het natuurlijk geen probleem als het product zonder verpakking terugkomt.

Richtlijn 100% vergoeding
  • Compleet, in originele staat en, indien redelijkerwijs mogelijk, in originele verpakking.


Richtlijn 70% vergoeding
  • Incompleet en/of zonder verpakking.
  • Beschadigd.
  • Vies/gebruikt.
  • Verbruiksartikelen, zoals beschermfolie en reinigingsvloeistof. Hiervan hoeft u de verpakking niet te openen om het product te beoordelen. De waardevermindering kan dan oplopen tot 100%, indien u deze producten geopend terug stuurt. Op de verpakking staat het type, de kleur etc. Derhalve hoeft u deze producten niet uit te proberen of de beschermende zegel te verwijderen.


Na controle en goedkeuring zullen wij het aankoopbedrag, inclusief eventuele standaardkosten voor de oorspronkelijke verzending, zo spoedig mogelijk terugstorten. Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen na de ontbinding van de overeenkomst plaatsvinden. Houd er rekening mee dat we het recht hebben om de terugbetaling uit te stellen totdat we de geretourneerde goederen hebben ontvangen of totdat u heeft aangetoond dat de goederen zijn teruggestuurd, afhankelijk van welke gebeurtenis zich het eerst voordoet. Dit beleid is echter niet van toepassing op producten die onder de uitzonderingen vallen. Neem contact met ons op als u twijfelt of jouw product geretourneerd mag worden.


Sommige producten/diensten zijn uitgesloten van het wettelijk herroepingsrecht. U begrijpt vast dat u de volgende artikelen/diensten niet kunt herroepen:

  • Softwarepakketten waarvan de verzegeling is verbroken na de levering;
  • Artikelen die vanwege hygiëne redenen niet geretourneerd kunnen worden, zoals in-ear headsets, tandenborstels, ondergoed en massage-, scheer-, of epileerapparaten waarvan de verzegeling op de verpakking is verbroken na de levering.



Deze service geldt alleen voor producten die niet ouder zijn dan 14 dagen (vanaf de dag van ontvangst). Het product mag niet dusdanig beschadigd zijn dat de werking van het apparaat verminderd is. Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijgt u van ons een deelvergoeding. Wij hanteren een richtlijn van 70% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Als de bezorgers de originele verpakking al hebben meegenomen bij de bezorging (bijvoorbeeld bij wasmachines en vaatwasser), dan is het natuurlijk geen probleem als het product zonder verpakking terugkomt.


Witgoedspecialist VAN DE WEIJER BV
De Hooge akker 29
5661 NG Geldrop


Garantie en repartie



Bij de aanschaf van een product heeft u altijd recht op wettelijke garantie, en u mag verwachten dat het product geschikt is voor normaal gebruik.

Bovendien bieden wij op al onze producten een garantie van 2 jaar tegen fabricagefouten. Deze garantie is aanvullend op de wettelijke garantie en versterkt uw rechten als consument. Twijfelt u of het defect aan uw product onder de garantievoorwaarden valt? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u direct verder te helpen.


Onze leveranciers hebben de mogelijkheid om extra garantie te geven op artikelen in de vorm van een actie. Deze vindt u terug op onze actiepagina. Artikelen met extra garantie dienen te allen tijden geregistreerd te worden bij de leverancier in de geldende actieperiode. De actievoorwaarden zijn terug te vinden via de website van de desbetreffende leverancier. Niet helemaal zeker of uw aangekochte product onder de garantievoorwaarden valt? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder.


Wij adviseren u om bij een technisch probleem contact op te nemen met onze klantenservice. Zij nemen per e-mail of telefonisch de storing met door en kunnen vaak het probleem verhelpen. Mocht er een monteur aan te pas moeten komen, dan plannen zij samen met u een afspraak in op een gewenst moment.


Account



Heeft u reeds een account bij Vandeweijershop.nl? Het is mogelijk dat de webshop niet optimaal functioneert op Internet Explorer. Waarschijnlijk kunt u wel succesvol inloggen met bijvoorbeeld Google Chrome of Firefox.

Indien inloggen op Google Chrome ook niet mogelijk is, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen verifiëren of uw e-mailadres correct is geregistreerd in ons systeem.


Geen paniek. Zo ziet u maar weer dat dit kan de beste overkomen. Zolang u uw e-mailadres nog weet, komt alles goed. Klik hier om een nieuw wachtwoord op te vragen.


Klantenservice



Witgoedspecialist Van de Weijer Geldrop

De Hooge Akker 29, 5661 NG Geldrop

T: +31 (0)40 280 23 90
T: +31 (0)40 285 19 50
E: info@vandeweijer.net

KvK-nummer: 17044493
Btw-nummer: NL809496306.B01

Witgoedspecialist Van de Weijer Veldhoven

Dorpstraat 165A, 5504 HE Veldhoven

T: +31 (0)40 253 2550
E: info@vandeweijer.com

KvK-nummer: 17136896


Openingstijden winkel Geldrop
Maandag
Telefonisch bereikbaar
11.00 - 18.00
08.30 - 18.00
Dinsdag
Telefonisch bereikbaar
09.30 - 18.00
08.30 - 18.00
Woensdag
Telefonisch bereikbaar
09.30 - 18.00
08.30 - 18:00
Donderdag
Telefonisch bereikbaar
09.30 - 20.00
08.30 - 20:00
Vrijdag 
Telefonisch bereikbaar
09.30 - 18.00
08.30 - 18:00
Zaterdag 
Telefonisch bereikbaar
09.30 - 17.00
08.30 - 17:00
Zondag Gesloten


Openingstijden winkel Veldhoven
Maandag
Telefonisch bereikbaar
13.00 - 18.00
13.00 - 18.00
Dinsdag
Telefonisch bereikbaar
09:30-12:00, 13.00 - 18.00
09:30-12:00, 13.00 - 18.00
Woensdag
Telefonisch bereikbaar
09:30-12:00, 13.00 - 18.00
09:30-12:00, 13.00 - 18.00
Donderdag
Telefonisch bereikbaar
09:30-12:00, 13.00 - 18.00
09:30-12:00, 13.00 - 18.00
Vrijdag 
Telefonisch bereikbaar
09:30-12:00, 13.00 - 18.00
09:30-12:00, 13.00 - 18.00
Zaterdag 
Telefonisch bereikbaar
09:30-12:00, 13.00 - 17.00
09:30-12:00, 13.00 - 17.00
Zondag Gesloten



Klanttevredenheid staat bij Van de Weijer hoog in het vaandel, maar soms gaat er per ongeluk iets mis. Laat het ons weten en wij helpen u graag verder. Voor urgente vragen kunt u ons bellen of maak het kenbaar via het online contactformulier. We reageren binnen drie werkdagen inhoudelijk op een vraag of klacht. Natuurlijk mag u ook langskomen in de winkel.

Wij doen er alles aan om uw vraag, opmerking en/of klacht zo snel mogelijk te beantwoorden. Bent u niet tevreden met de afhandeling hiervan? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen