Als één van uw groot huishoudelijke apparaten defect is, is dit bijzonder onhandig. Vul daarom het storingsformulier in. Wij plannen met de bewoner zo spoedig mogelijk een servicebezoek in.
Storing online doormelden...
Woningcoöperatie Kies de woningcoöperatie die van toepassing is voor de administratieve afwikkeling.
Gegevens bewonerOm de bewoner zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij u vriendelijk enkele persoonlijke gegevens van de bewoner in te voeren (bepaalde velden zijn dan ook verplicht). Wij zullen de aanvraag zo spoedig mogelijk verwerken.
Typenummer invullenDe technicus kan zich extra goed voorbereiden op het servicebezoek wanneer u het juiste typenummer selecteert. Eventueel benodigde onderdelen kunnen hierdoor direct worden meegenomen.
Omschrijving storingProbeer zo duidelijk mogelijk de klacht te omschrijven, op deze manier is het voor onze servicetechnicus makkelijker in te schatten wat er moet gebeuren. Voeg eventueel een foto of document toe om de storing nader toe te lichten.
DiagnoseDe servicetechnicus zal u na inspectie informeren welke kosten de reparatie met zich meebrengt. Als u ervoor kiest het apparaat niet te laten repareren, dan bespreekt de technicus met u de alternatieven en wordt er een deel van de totaalkosten in mindering gebracht bij aanschaf van een nieuw apparaat.